Javni oglas za prijem namještenika na neodređeno vrijeme u Gradski organ uprave Grada Bosanska Krupa

Na osnovu člana 72. i 73. Zakona o državnoj službi u Unsko-sanskom kantonu (“Službeni glasnik Unsko-sanskog kantona”, broj 14/17 i 15/20), Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Gradskog organa uprave Grada Bosanska Krupa („Službeni glasnik Grada Bosanska Krupa“ broj: 12/22, 13/22, 4/23, 9/23 i 4/24), člana 2. Pravilnika o postupku polaganja i sadržaju posebnog stručnog ispita za matičara („Službene novine FBiH 83/14, 101/14,34/17), Odluke o potrebi prijema namještenika u Gradski organ uprave Grada Bosanska Krupa broj: 08-30-9477/24 od 16.12.2024. godine, Gradonačelnik Grada Bosanska Krupa, objavljuje:

JAVNI OGLAS
za prijem namještenika na neodređeno vrijeme
u Gradski organ uprave Grada Bosanska Krupa

1. NAZIV RADNOG MJESTA I BROJ IZVRŠILACA

01. Viši referent za šalterske poslove i matičar…………….. 1 (jedan) izvršilac u Službi za opću upravu i društvene djelatnosti

2. OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA

Viši referent za šalterske poslove i matičar – zaprima zahtjeve za izdavanje dokumenata na osnovu službene evidencije, izdaje dokumente na osnovu službene evidencije, vodi evidenciju o primljenim zahtjevima, vodi evidenciju o naplaćenim taksama, vrši ovjeru potpisa, rukopisa i prepisa u skladu sa zakonom, te unosi podatke o izvršenoj ovjeri u bazu podataka, zamjenjuje više referente matičare u svim matičnim uredima i pri tom obavlja slijedeće poslove: vodi matične knjige rođenih, vjenčanih i umrlih i vodi knjigu državljana za matično područja u kojima vrši zamjenu, vrši upis svih promjena po svim knjigama na osnovu valjanih naslova i vrši prepise istih, vodi i pomoćne knjige, izdaje uvjerenja o kojima se vodi službena evidencija, izdaje izvode iz matičnih knjiga, sastavlja smrtovnice i dostavlja nadležnim sudovima, dostavlja izvještaje o smrti nadležnim organima radi brisanja iz evidencije, vrši unos podataka iz matičnih knjiga u elektronsku bazu podataka, sastavlja izvještaje za potrebe statistike, vodi biračke spiskove, pruža administrativno-tehničku pomoć u postupku zaključenja braka, dostavlja školama spiskove djece dorasle za upis u prvi razred osnovne škole, vrši ovjeru potpisa, rukopisa i prepisa u skladu sa zakonom, te unosi podatke o izvršenoj ovjeri u bazu podataka, dostavlja spiskove obveznika civilne zaštite sa svog matičnog područja, čuva matične knjige i odgovoran je za njihovo fizičko stanje, odgovoran je za provedbu propisanih postupaka i procedura o internoj kontroli, odgovoran je za zakonito i ažurno vršenje poslova, odgovoran je za zakonito i ažurno obavljanje poslova na sedmičnoj i mjesečnoj osnovi, podnosi pismene mjesečne, a po zahtjevu i sedmične izvještaje o svom radu šefu Službe i Gradonačelniku, odgovoran je za provedbu propisanih postupaka i procedura o internoj kontroli, po potrebi obavlja i druge poslove iz djelokruga rada Službe, a prema zahtjevu i uputama šefa Službe i Gradonačelnika, za svoj rad neposredno je odgovoran šefu Službe.

3. UVJETI ZA PRIJEM NAMJEŠTENIKA

Pored općih uvjeta predviđenih članom 76. Zakona o državnoj službi u Unsko-sanskom kantonu, kandidati trebaju ispunjavati i posebne uvjete utvrđene Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji Gradskog organa uprave Grada Bosanska Krupa.

Opći uvjeti za prijem namještenika:

a) da je državljanin Bosne i Hercegovine,
b) da je stariji od 18 godina,
c) da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova utvrđenih za to radno mjesto,
d) da ima odgovarajuću vrstu i stepen školske spreme,
e) da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušteno iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno Bosni i Hercegovini,
f) da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine,
g) da se ne vodi krivični postupak protiv tog lica.

Posebni uvjeti:

– SSS, IV stepen, društvenog ili tehničkog smjera,
– položen stručni ispit,
– položen ispit za matičara,
– najmanje 10 mjeseci radnog iskustva u struci

4. SPISAK DOKUMENATA KOJE TREBA PODNIJETI UZ PRIJAVU NA OGLAS
(ORIGINAL ILI OVJERENA KOPIJA)

Kandidati su obavezni dostaviti dokumentaciju kojom dokazuju ispunjavanje općih i posebni uvjeta oglasa (original ili ovjerena kopija) i to:
a) Prijavu na Javni oglas sa kratkom biografijom i kontakt podacima (adresa i broj telefona),
b) Izvod iz matične knjige rođenih,
c) Uvjerenje o državljanstvu,
d) Diploma/Svjedodžba o završenoj stručnoj spremi odgovarajućeg stepena i smjera tražena Javnim oglasom – društvenog ili tehničkog smjera
e) Dokaz – Uvjerenje o radnom iskustvu u struci u trajanju od najmanje 10 mjeseci
f) Dokaz o položenom stručnom ispitu,
g) Dokaz o položenom posebnom stručnom ispitu za matičara
h) Uvjerenje suda da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak (ne starije od 3 mjeseca),
i) Ovjerena izjava da kandidat u posljednje dvije godine od dana objavljivanja Javnog oglasa nije otpuštan iz državne službe kao rezultat disciplinske kazne, na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno u Bosni i Hercegovini,
j) Ovjerena izjava da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine – osim lica koja su rođena poslije 1980. godine koja nisu dužna podnositi ovu izjavu.

5. NAPOMENE KANDIDATIMA

a) „radno iskustvo“ – pod radnim iskustvom podrazumjeva se radno iskustvo koje je namještenik ostvario na poslovima svoje struke poslije završene više odnosno srednje škole, s tim da se u radno iskustvo računa i pripravnički staž i radno iskustvo ostvareno kroz stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa obavljeno u skladu sa Zakonom. U radno iskustvo se računa i radno iskustvo ostvareno na poslovima višeg nivoa školske odnosno stručne spreme u odnosu na nivo i vrstu školske odnosno stručne spreme koja se traži Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji, što se potvrđuje uvjerenjem – dokaz pod tačkom 4.e), s tim što je u tom slučaju kandidat dužan dostaviti pored tražene diplome – dokaz pod tačkom 4d) i dokaz o završenom višem nivou školske odnosno stručne spreme (orginal ili ovjerena kopija)

– „dokaz o radnom iskustvu“ – Potvrda ili Uvjerenje poslodavca u kojoj je decidno navedeno naziv i sjedište poslodavca, broj i datum izdavanja, osnovne generalije o kandidatu, naziv radnog mjesta i vrsta školske spreme sa kojom je obavljao poslove kao i vrsta poslova koje je kandidat obavljao, precizan vremenski period radnog angažovanja, potpis ovlaštenog lica i pečat i ostali relevantni podaci za dokazivanje radnog iskustva u struci poslije završene SSS. Takođe se kao dokaz može priložiti i Uvjerenje o osiguranju Porezne uprave-porezne ispostave sa tačno naznačenim periodima prijave i odjave kandidata, stručnom spremom i nazivom zanimanja ili Uvjerenje o podacima registrovanim u matičnoj evidenciji Federalnog zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje (PIO/MIO). Uz uvjerenje Zavoda za penzijsko i invalidsko osiguranje o podacima registrovanim u matičnoj evidenciji nadležne institucije obavezno je dostavljanje potvrde koja razjašnjava šifre zanimanja iz uvjerenja (listinga), tako da se može vidjeti sa kojom stručnom spremom je kandidat radio.

Kandidat koji nema položen stručni ispit može se primiti u radni odnos, ali je dužan položiti stručni ispit najkasnije u roku 6 (šest) mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe u skladu sa članom 80. stav 4. Zakona o državnoj službi u Unsko-sanskom kantonu, (dokaz pod tačkom f) za odjeljak IV oglasa).

Kandidat koji nema položen poseban ispit za matičara, ispit mora položiti nakon zasnivanja radnog odnosa u roku od šest mjeseci od dana raspoređivanja na radno mjesto matičara u skladu sa članom 2. Pravilnika o postupku polaganja i sadržaja posebnog stručnog ispita za matičara ( Sl.novine Federacije BiH, broj 83/14, 101/14, 34/17), (dokaz pod tačkom g) za odjeljak IV oglasa).

Izabrani kandidat je dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova utvrđenih za ovo radno mjesto prije stupanja na posao, ne starije od 3 (tri) mjeseca.

Neto plaća za radno mjesto Viši referent za šalterske poslove i matičar 1.143,45 KM

V. ROK TRAJANJA JAVNOG OGLAS I ADRESA ZA PODNOŠENJE PRIJAVA

Javni oglas ostaje otvoren 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja na službenoj web stranici Grada Bosanska Krupa.
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Kandidatima koji ne budu izabrani dokumentacija se neće vraćati.
Prijave sa dokazima o ispunjavanju uslova podnose se u zatvorenoj koverti neposredno na pisarnicu Grada Bosanska Krupa ili se dostavlja putem pošte preporučeno na adresu:

GRADSKI ORGAN UPRAVE GRADA BOSANSKA KRUPA
Ulica Terzića b.b.
77240 Bosanska Krupa
sa naznakom “Javni oglas za prijem namještenika na neodređeno vrijeme ” – NE
OTVARATI.