Nikad se Bosanska Krupa nije više spominjala nego posljednjih nekoliko dana i sigurno ne bi reagovao da se radilo o afirmaciji našeg grada i promociji mnogo dobrog što radimo za našu lokalnu zajednicu.
Kad se Bosanska Krupa spominje u kontekstu da je najfrekventnija saobraćajnica kojom ljudi dolaze u Bosansku Krupu iz pravca Bihaća danonoćno zatvorena i da će tako biti narednih sedam dana, moram reagovati sa mnogo gorčine koja graniči sa bijesom jer jednostavno ne može se više podnijeti da se u ovom djelu Bosne i Hercegovine baš sve lomi preko ledja gradjana na čijem sam čelu. Zamislite samo koliko je Krupljana i Krupljanki na posao, u školu, na fakultet, pa na kraju i u bolnicu moralo ići obilaznim putem, koliko je u tom kolišanju u oba smjera izgubljeno novaca, vremena i živaca. Da ne govorim koliko turista u našoj domovini kada god budu trebali doći u Bosansku Krupu prvo pomisliti da je to onaj grad u koji se dolazi opasnim putem, pa će naći neku destinaciju do koje je lakše i sigurnije doći. Pored toga što će propustiti da vide ove prelijepe krajeve, dio svog novca koji su namjeravali potrošiti u Bosanskoj Krupi ostaviti će nekom drugom.
Svaka, ali baš svaka, izborna kampanja, a koja se vodila na nivou Federacije BiH pa i Unsko-sanskog kantona bila je bazirana na priči o nastavku gradnje brze ceste ili bilo kakve ceste preko Grmuško-srbljanskog platoa od Bihaća do Bosanske Krupe. Prije prošlogodišnjih izbora u Bihaću je, kada je dolazio premijer Novalić, za izborne potrebe čak stavljena i vertikalna saobraćajna signalizacija koja pokazuje smjer kojim se tim putem ide prema Bosanskoj Krupi ali dalje od tih znakova ništa nije uradjeno. Lagali su nam da Federacija diže kredit samo za tu saobraćajnicu, lagali da će je izgraditi od akciza koje svakodnevno plaćamo, lagali da je ta cesta prioritet svih prioriteta jer kroz kanjon svakog trena se može dogoditi nesreća. I od tog ništa. Odmah poslije izbora kada se formiraju budžeti ta cesta se jednostavno zaboravljala i ostavljala za glasove za četiri godine.
Našem strpljenju je došao kraj. Lično ću u narednim danima uputiti protestno pismo na sve relevantne adrese od Vijeća ministara, Vlade Federacije BiH, Direkcije za ceste F BiH i Vlade Unsko sanskog kantona i tražiti dolazak svih relevantnih činioca vlasti sa svih nivoa u Bosansku Krupu ali obavezno kroz zatvoreni kanjon. Neka se sami uvjere kakvim putem i s kojim rizikom se dolazi i odlazi iz Bosanske Krupe i na šta se svake godine ulažu ogromna sredstva za sanaciju dok sredstava za izgradnju davno planirane saobraćajnice ima ali se troše na drugim stranama. Ne znam koliko će trajati strpljenje gradjana da ovu frekventnu saobraćajnicu kojom svakodnevno, kada nije zatvorena, prodje na hiljade ljudi, hiljade tona robe i možda miloni litara nafte, trajno blokiraju i traže nastavak radova na putu koji je izgradjen taman onoliko koliko je teritorija grada Bihaća i dalje ni metra.
Gospodo, nemojte zaboraviti da privrednici grada Bosanska Krupa godišnje izvezu roba u vrijednosti većoj od 65.000.000 KM i da većina tih roba se transportuje baš putem kanjona rijeke Une.
Sada ovako javno apelujem na sve da hitno otpočne završetak puta od Bihaća za Bosansku Krupu preko Grmuško-srbljanskog platoa i slobodan sam reći da će svi koji se ogluše na naše vapaje sigurno biti odgovoran za svaku povredu ili izgubljeni život na ovoj cesti na kojoj su ljudi u vozilima i pored oprezne vožnje i poštivanja saobraćajnih znakova, uvijek ugroženi od odrona zemlje, kamenja i stijena i padanja stabala na cestu koja se mogu dogoditi baš u svakom trenutku dana i noći.
Ljudi uozbiljite se, kada neko izgubi život biće kasno!