Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača – nabavka ogrijevnog drveta

B O S N A I H E R C E G O V I N A
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
U N S K O – S A N S K I K A N T O N
JEDINSTVENI OPĆINSKI ORGAN UPRAVE
OPĆINE BOSANSKA KRUPA
Broj:07-11-5-820/21
Bosanska Krupa, 5.4.2021.godine

Na osnovu člana 70. stav 1. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14), u konkurentskom postupku javne nabavke s namjerom provođenja e-aukcije
– „Nabavka ogrijevnog drveta za potrebe JOOU Općine Bosanska Krupa“, na prijedlog Komisije za provođenje postupka javne nabavke, Općinski načelnik, kao rukovodilac organa uprave donosi:

ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača

1. Prihvata se ponuda ponuđača d.o.o. „LUMBERJACK“ Ilidža za nabavku ogrijevnog drveta za potrebe JOOU Općine Bosanska Krupa, sa cijenom u ukupnom iznosu od 19.423,40 KM sa uračunatim PDV-om.
2. Ponuđač se obavezuje da u roku od 5 (pet) dana od dana zaprimanja ove Odluke dostavi originale ili ovjerene kopije dokaza o ispunjavanju uslova u skladu sa datom izjavom iz člana 45. stav (2) tačka c) i d) Zakona o javnim nabavkama.
3. Po konačnosti ove odluke sa izabranim ponuđačem potpisat će se ugovor o nabavci drva za ogrijev za potrebe općine Bosanska Krupa.

O b r a z l o ž e n j e

Postupak javne nabavke pokrenut je Posebnom odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 07-11-5-820/21 od 02.02.2021. godine. Javna nabavka je provedena putem konkurentskog postupka – „Nabavka ogrijevnog drveta za potrebe JOOU Općine Bosanska Krupa“. Obavještenje o nabavci broj: 1272-7-1-2-3-5/21 je objavljeno na portalu javnih nabavki dana 03.02.2021. godine zajedno sa tenderskom dokumentacijom i službenoj web stranici općine Bosanska Krupa. Po objavljenom obavještenju rok za prijem ponuda je bio 17.02.2021. godine do 12:00 sati. Dana 4.2.2021. godine izvršena je izmjena tenderske dokumentacije broj: 07-11-5-820/21 na način da je izvršena ispravka obrasca za cijenu ponude. Zaključkom broj: 07-11-5-820/21 od 9.2.2021. godine obustavljen je postupak javne nabavke zbog izjavljene žalbe na tendersku dokumentaciju od strane potencijalnog ponuđača d.o.o. „Gradprom“ Srbac, zastupan po punomoćniku Antonić Mili, advokatu iz Banja Luke. Od strane Ureda za razmatranje žalbi, Podružnica Mostar Zaključkom broj:JN2-03-07-1-477-6/21 od 25.2.2021. godine odbačena je žalba d.o.o. „Gradprom“ Srbac, zastupan po punomoćniku Mili Antoniću, advokatu iz Banja Luke, te je dana 10.3.2021. godine Ugovorni organ svim učesnicima u postupku koji su preuzeli tendersku dokumentaciju uputio obavijest broj: 07-11-5-820/21 o nastavku konkurentskog postupka i izmjenu tendreske dokumentacije u smislu pojašnjenja tenderske dokumentacije u dijelu: „Ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor dužan je, u roku od 5 dana od dana zaprimanja obavještenja o rezultatima ovog postupka javne nabavke, prije potpisivanja ugovora dostaviti dokumente kako to propisuje Zakon o javnim nabavkama u članu 45, stav 2, c) i d). Dostavljeni dokumenti moraju biti originali ili ovjerene kopije i ne mogu biti stariji od tri mjeseca, računajući od dana dostavljanja ponude.“ Dokumenti koji se dostvaljaju se u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama član 45. stav (2) tačka c) i d), su:
c) uvjerenje nadležne/ih institucija kojim se potvrđuje da je kandidat/ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje i
d) uvjerenje nadležne/ih institucija da je kandidat/ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi plaćanja direknih i indirektnih poreza.
Istim aktom je izmjenjena tenderska dokumnetacija i u dijelu koji se odnosi na rokove za dostavljanje i otvaranje ponuda te je rok za dostavljanje ponuda 18.03.2021. godine do 12:00 sati, a javno otvaranje 18.03.2021. godine u 12:30 sati, u prostorijama ugovornog organa, adresa Općina Bosanska Krupa, ul. Terzića bb.

Do označenog roka za prijem ponuda na protokol Ugovornog organa su pristigle su dvije ponude, a što je vidljivo iz tabelarnog pregleda dostavljenog od strane službenika koji radi na protokolu ugovornog organa i to:

1. doo „LUMBERJACK“ Ilidža, Sarajevo broj protokola: 07-11-5-820-6/21, od 16.3.2021. godina u 8:45 sati
2. doo „HOLZ TRANSPORTI“ Bosanska Krupa, broj protokola: 07-11-5-820-7/21 od 18.3.2021. godina u 8:20 sati
Komisija za provođenje postupka javne nabavke je u skladu sa tenderskom dokumentacijom dana 18.3.2021.godine u 12:30 sati izvršila javno otvaranje ponuda, redosljedom kojim su pristigle na protokol ugovornog organa i konstatovala:
1. Ponuđač doo „LUMBERJACK“ Ilidža, Sarajevo, dostavljena ponuda uredno zapakovana i bez vidnih oštećenja, ponudio je:
cijena ponude: 16.601,20 KM bez PDV,
iznos PDV: 2.822,20 KM PDV
ukupna cijena ponude: 19.423,40 KM sa PDV- om,
Nema popusta.

2. Ponuđač doo „HOLZ TRANSPORTI“ Bosanska Krupa, dostavljena ponuda uredno zapakovana i bez vidnih oštećenja, ponudio je:
cijena ponude: 16.170,00 KM bez PDV,
iznos PDV: 2.748,90 KM PDV
ukupna cijena ponude:18.918,90 KM sa PDV- om,
Nema popusta.

Komisija je na nastavku sjednice dana 19.3.2021. godine izvršila formalno-pravnu provjeru uslova pristiglih ponuda i računsku provjeru, te je konstatovala da je ponuda ponuđača doo „LUMBERJACK“ Ilidža, Sarajevo formalno-pravno i računski ispravna, a da ponuđač doo „HOLZ TRANSPORTI“ Bosanska Krupa dostavio neizmjenjen Obrazac za cijenu ponude-robe Aneks 2 odnosno isti nije uskladio Obrazac za cijenu ponude sa Izmjenom tenderske dokumentacije od 4.2.2021. godine iako je istu Ispravku preuzeo dana 11.2.2021. godine, 16.2.2021. godine i 10.3.2021. godine.

Komijsija je predložila Ugovornom organu da odbaci ponudu ponuđača doo „HOLZ TRANSPORTI“ Bosanska Krupa kao neprihvatljivu a u skladu sa tačkom 5.TD u kojoj se navodi: „Ponuđači su obavezni da pripreme ponude u skladu sa kriterijima koji su utvrđeni u ovoj tenderskoj dokumentaciji. Ponude koje nisu pripremljene u skladu s aovom tenderskom dokumentacijom će biti odbačene kao neprihvatljive“.

Nadalje, Komisija je konstatovala se da je procjenjena vrijednost predmetne nabavke: Nabavka ogrijevnog drveta za potrebe JOOU Općine Bosanska Krupa 16.170,00 KM bez PDV-a, odnosno 18.918,90 KM sa PDV- om. Komisija konstatuje da je ponuda ponuđača doo „LUMBERJACK“ Ilidža, Sarajevo veća od procjenjene vrijednosti za 504,50 KM sa PDV-om.
Komisija je predložila Ugovornom organu da se očituje da li se mogu iznaći dodatna sredstva za nabavku predmetne robe, te ukoliko se ista obezbijede Komisija je predložila Ugovornom organu da donese odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača d.o.o. „LUMBERJACK“ Ilidža, Sarajevo i zaključi Ugovor ili u suprotnom da poništi postupak javne nabavke shodno članu 69. Stav (2) tačka e) Zakona o javnim nabavkama.
Nadalje, Komisija je konstatovala da je u ovom postupku predviđeno provođenje e-aukcije, ali da se ista neće provoditi ukoliko Općinski načelnik iznađe dodatna sredstva jer je zaprimljena samo jedna prihvatljiva ponuda, a shodno članu 3. stav (3) Pravilnika o načinu korištenja e-aukcije.
Općinski načelnik kao Ugovorni organ je dao saglasnost da se okonča postupak donošenjem Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača jer se sredstva koja nedostaju za nabavku predmetne robe mogu obezbjediti u Budžetu za 2021. godinu, ekonomski kod 613215-Drvo-Izdaci za ogrjev.

Shodno navedenom Ugovorni organ je donio odluku kao u dispozitivu

Pouka o pravnom lijeku
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke. Žalba se izjavljuje Ugovornom organu u pisanoj formi direktno ili putem pošte u dovoljnom broju primjeraka, a koji ne može biti manje od tri.