Na dnevnom redu 4. redovne sjednice Općinskog vijeća Bosanska Krupa našli su se prijedlozi koji se, između ostalog, odnose na komunalnu potrošnju u tekućoj godini, administrativne granice mjesnih zajednica, izmjenu Statuta, kao i postupke i kriterije imenovanja na pozicije u reguliranim organima. U sazivu za ovu sjednicu našao se i Prijedlog budžeta za ovu godinu ali je on povučen uz dogovor da će se njegov sadržaj razmatrati na posebnoj sjednici već naredne sedmice do kad bi parlamentarne grupe trebale postići konsenzus.
Nakon vijećničkih pitanja prvo je podržan Prijedlog statutarne odluke o izmjenama i dopunama Statuta općine Bosanska Krupa, a nakon toga i Prijedlog odluke o postupcima i kriterijima imenovanja na pozicije u reguliranim organima općine Bosanska Krupa.
Prijedlog odluke o utvrđivanju administrativnih granica mjesnih zajednica općine Bosanska Krupa je vraćen na doradu. Naime, u periodu od 2001. do 2010. godine donesene su odluke o osnivanju mjesnih zajednica na području općine Bosanska Krupa. Tim odlukama granice su jasno definisane za samo pojedina područja, dok za većinu mjesnih zajednica nisu detaljno opisane, već su samo taksativno uneseni nazivi graničnih područja – toponimi. Zbog toga je nastao problem kod prostornog planiranja, evidencije stanja izgrađenosti stambenih objekata, infrastrukturne mreže saobraćajnica, vodovodne, PTT mreže, vodovodno-kanalizacione mreže itd. Da bi se prevazišla ova situacija formirana je komisija koja je utvrdila granice na osnovu čega se sačinila odluka. Dorada zbog koje će se ovaj prijedlog opet naći pred vijećnicima odnosi na provjeru i uzvrđivanje granica između Velikog Dubovika, Zalina i Jasenica.
Prijedlog zaključka o davanju saglasnosti na zakup prostorija ŠPD „Unsko-sanske šume“ nije prihvaćen bez obzira što predstavlja samo produženje roka zakupa koji ističe u februaru. Donesen je zaključak kojim vijećnici traže da se za iduću sjednicu uz materijal dostavi i ugovor kojeg ovo privredno društvo potpisuje sa općinskim načelnikom.
Danas je prihvaćen i Prijedlog programa zajedničke komunalne potrošnje za 2017. godinu. U odnosu na nacrt izvršene su dopune i izmjene programa a u cilju što kvalitetnije realizacije istog. Izmjene se posebno odnose na ljetno i zimsko čišćenje gradskih ulica i puteva. Kod ljetnog čišćenja gradskih ulica važno je napomenuti da sve ulice koje nisu obuhvaćene prvom i drugom kategorijom uvrštene su u treću kategoriju. Čišćenje ovih ulica će se vršiti po pismenom ili usmenom zahtjevu građana komunalnoj inspekciji, koja će u slučaju opravdanosti zahtjeva izdati nalog za izvršenje potrebnih radova. Kod zimskog čišćenja puteva u saradnji s mjesnim zajednicama povećane su dužine putnih pravaca za koje će se vršiti dodjela pogonskog goriva. Treba naglasiti da će u roku od 30 dana od dana usvajanja ovog programa biti izrađen Plan zimske službe – Operativni program radova na održavanju prohodnosti gradskih ulica, lokalnih i nekategorisanih puteva a što je i obaveza općine. Ukupna procjena potrebnih sredstava za realizaciju programa ZKP-a za 2017. godinu je 521.823,47 KM.