Općina Bosanska Krupa je uspostavila novi elektronski mehanizam komunikacije sa građanima. Putem internet stranice, odnosno obrasca za podneske, od sada se građani mogu obratiti vezano za pružanje usluga i procedure koje provodi organ uprave, zatim odnos zaposlenih prema njima i stručnost u radu, kao i za sva ostala pitanja koja u obrascu nisu konkretizirana, te u vrlo kratkom vremenskom roku dobiti odgovor.
Prilikom podnošenja zahtjeva, osim ličnih podataka (ime i prezime, adresa, kontakt) koji nisu obavezni, građani su dužni navesti razlog obraćanja i opisati nepravilnosti, nezadovoljstvo, eventualno uputiti preporuke ili pohvale. Po zaprimanju zahtjev se prosljeđuje u nadležnu općinsku službu koja u propisanom roku dostavlja odgovor i postupa po zahtjevu.
Zahtjev se preko organa uprave može uputiti i institucijama, javnim preduzećima i ustanovama koje su u nadležnosti Općine, ali i eksternim subjektima (viši nivoi vlasti i njihove institucije, sudovi, javna preduzeća ili međunarodne organizacije). U tom se slučaju zahtjev prosljeđuje nadležnima i o tome obavještava građanin.
Osim u elektronskoj ovaj je zahtjev izrađen i u printanoj verziji. Dostupan je na info pultu Općine Bosanska Krupa. Oba su definisana Uputstvom o načinju podnošenja i rješavanja pritužbi koje je Općinski načelnik donio krajem prošle godine, a koje je objavljeno na ovom link-u.